Koncert

7. august koncert i Roskilde Kloster kl. 18.30. Det er altid en velbesøgt begivenhed at overvære Den Kongelige Livgardes Musikkorps, grundet den forrygende musik og det flotte arrangement. Det er som tidligere nævnt en udendørsoplevelse, og man bør overveje at tage tøj på i.f.t. vejrets omskiftelighed.

Fugleskydning

19. august fugleskydning i Marineforenings lokaler, Elisagårdsvej nr. 10 i Roskilde. Kom som du er, tag gerne konen eller kæresten med, det plejer at blive en fornøjelig dag med sjove oplevelser og efterfølgende god bespisning.

Flagdag

5. september Danmarks nationale flagdag. Her deltager Gl. Roskilde Amts Garderforening selvføgelig, for at hædre vores udsendte og faldne soldater, der har ydet en fremragende og professionel indsats for landet siden 1948 (Hæderstegn bæres). Der vil i Jyllinge Kirke kl. 17.30 som tidligere, være kransenedlægning på soldatergraven og efterfølgende gudstjeneste. Programmet for dagen vil tilgå senere, se evt. altid på foreningens hjemmeside.

Gardermarch

1. oktober bliver der igen afholdt den årlige Gardermarch, med deltagelse af Gl. Roskilde Amts Garderforening. Man kan som set i juni måneds garderblad selv melde sig til eller via De Danske Garderforeningers hjemmeside.

Bowling og kegler

Bowling- og keglesæsonen starter op igen, bowling på onsdage i lige uger og kegler på tirsdage i ulige uger. Interesserede i disse to aktiviteter bedes rette henvendelse til Hans Bøge Nielsen på tlf. 21563199 eller email: hansboege@gmail.com.