Fælles arrangement

Høje Taastrup og Omegn, Gl. Roskilde og Søndre Birk kalder igen sammen til et fælles arrangement og denne gang i selskab med Provst Ulla Thorbjørn Hansen. (Ulla Thorbjørn Hansen forrettede gudstjenesten ved sidste repræsentantskabsmøde i Slagelse).

Provst Ulla Thorbjørn Hansen vil fortælle om sin tid som feltpræst – men også lidt om hendes arbejde som ledende beredskabspræst, ligesom hendes bog ”dødsbud – om underretninger ved pludselige dødsfald”, vil blive berørt.

Arrangementet finder sted Torsdag den 30. januar 2020, kl. 18.00 i Stopuret Sportscafé ved Taastrup Idræts Haller, Parkvej 78, 2630 Taastrup, hvor medlemmer med ledsagere på tværs af foreningerne inviteres til en hyggelig kammeratskabsaften. Vi begynder som vanligt aftenen med fælles spisning, hvor der i år er arrangeret 3 stk. uspecificeret smørrebrød, kaffe og luksuskage til en samlet pris af kr. 125,- Vand, øl og vin skal købes separat og overskuddet går ubeskåret til veteranarbejdet.

Du har her muligheden for at invitere din ledsager med til en hyggelig, spændende og informativ aften. Dette arrangement er åbent for andre foreningers medlemmer, så reserver dagen nu, for der lukkes for tilmelding, når vi er nået op på 90 tilmeldte deltagere.

Tilmelding foretages til formand Bjarne. C. Jensen på bjarne.carl.jensen@gmail.com

Bowling og kegler

Bowlingsæsonen og keglesæsonen starter op igen, og som altid er det onsdage i lige uger for bowlingen og tirsdage i ulige uger for keglespillerne. Evt. første gangs interesserede i disse aktiviteter, kan rette henvendelse til Leif Nørregaard på tlf. 28915549 eller e-mail: leif-ulla@hansen.mail.dk hv.a. bowling og som tidligere til Hans Bøge Nielsen på tlf. 21563199 eller e-mail: hansboege@gmail.com hv.a. kegler.

Bowling afvikles herefter på følgende datoer:

11 dec.
8-22 jan.
5-19 feb.
4-18 mar.
1-15-29 apr.

Kegler afvikles herefter på følgende datoer:

3-17 dec.
14-28 jan.