Fællesarrangement

Vi har fået så megen positiv respons, at Høje Taastrup og Omegn, Gl. Roskilde og Søndre Birk for sjette år i træk indbyder til et fælles arrangement. Denne gang i selskab med Foredragsholderen Hans-Peter Tams, der vil fortælle om hans flugt gennem det krigshærgede Tyskland som ung mand, og med ansvar for sine søskende. Foredraget hedder ”Mindernes Dæmoner”, og efter sigende skulle der ikke være et øje tørt. (Husk lommetørklæde).

Arrangementet finder sted torsdag den 24. januar 2019, kl. 18.00 i Taastrup Idræts Center – Cafe Stopuret, Parkvej 78, 2630 Taastrup, hvor medlemmer med ledsagere på tværs af foreninger inviteres til en hyggelig kammeratskabsaften. Vi begynder som vanligt aftenen med fælles spisning, hvor der serveres en lækker buffet bestående af: Braiseret svinekæber med rodfrugtsmos – sæsonens salat – brød smør – kaffe/te – kage. Pris pr. deltager kr. 160,- Vand, øl og vin skal købes separat. Eventuelt overskud går ubeskåret til Livgardens veteranarbejde.

Tilmelding med tilmeldingsfrist den 10. januar 2019 foretages til bjarne.carl.jensen@gmail.com, Tlf. 61 60 65 49.

Generalforsamling

21. marts 2019 bliver dette års generalforsamling afholdt, som de seneste år på ”Prindsen”, Café Florentz i Roskilde, nærmere herom tilgår, alle medlemmer bliver indbudt og bestyrelsen opfordrer alle til at melde om evt. adresseændring eller ændret mailadresse

Bowling & Kegler

Bowlingsæsonen og keglesæsonen starter op igen, og som altid er det onsdage i lige uger for bowlingen start d. 19. september og tirsdage i ulige uger start d. 25. september for keglespillerne. Evt. første gangs interesserede i disse aktiviteter, kan rette henvendelse til Leif Nørregaard på tlf. 28915549 eller e-mail: leif-ulla@hansen.mail.dk hv.a. bowling og som tidligere til Hans Bøge Nielsen på tlf. 21563199 eller e-mail: hansboege@gmail.com hv.a. kegler.

Bowling
INVITATION

Som altid på onsdage i lige uger, 4 baner fra 1900 til 2000

Dec, den 12.