Andespil

Den 1. november er der igen i år andespil for foreningens medlemmer, som er velkomne til at tage deres pårørende med. Det foregår som altid i Vor Frue Sognegård kl. 19.00 på Vor Frue Hovedgade nr. 65, 4000 Roskilde. Kom og deltag i dette hyggelige arrangement, hvor der er god mulighed for at vinde flotte og nyttige præmier og få en god snak over bordet med gl. Gardere og deres pårørende, alle er velkomne børn som voksne.

Bowling & Kegler

Bowlingsæsonen og keglesæsonen starter op igen, og som altid er det onsdage i lige uger for bowlingen start d. 19. september og tirsdage i ulige uger start d. 25. september for keglespillerne. Evt. første gangs interesserede i disse aktiviteter, kan rette henvendelse til Leif Nørregaard på tlf. 28915549 eller e-mail: leif-ulla@hansen.mail.dk hv.a. bowling og som tidligere til Hans Bøge Nielsen på tlf. 21563199 eller e-mail: hansboege@gmail.com hv.a. kegler.

Bowling
INVITATION

Som altid på onsdage i lige uger, 4 baner fra 1900 til 2000

Sep, den 19.