Foredragsholder

Kriminalassistent

GL. GD FEB-78

Tema og længde

”Drabsefterforskning – Virkelighed eller Fiktion” (længde ca. 1,5 time)
Arne Woythal har skrevet romanen De Dræbtes Advokat (Byens Forlag 2016). Hans anden roman Den Hollandske Forbindelse udkommer på Byens Forlag september 2017. Arne Woythal arbejder i øjeblikket på sin tredje roman.
I foredraget fortæller Arne Woythal om sin karriere og tager dig med ind i forbrydelsens verden, hvor du får et indblik i det minutiøse arbejde, der ligger bag drabsefterforskning

”Politiet i internationale missioner” (længde ca. 1,5 time)
I sit foredrag ”Politiet i Internationale Missioner” tager Arne Woythal udgangspunkt i sine egne erfaringer fra en lang række missioner for dansk politi. Arne Woythal har i to omgange været udsendt som rådgiver for højtstående kriminalpolitichefer i Afghanistan. Missioner, der har budt på store udfordringer og efterforskninger i meget vanskeligt og ekstremt farligt miljø. Hans virke for Rigspolitiet har også ført ham til en lang række lande i Mellemøsten og Afrika. Herunder Irak, Libanon, Kosovo, Kenya, Malawi, Sydafrika, Ghana, Rwanda og Sydsudan. I foredraget fortæller Arne Woythal medrivende om sine oplevelser

Geografiske betingelser

Sjælland, men kontakt mig gerne fra andre dele af landet

Tekniske betingelser

Adgang til PowerPoint

Eventuelle ønsker til særlige ugedage/tidspunkter

Fortrinsvis hverdage

Er du interesseret i et foredrag med Arne Woythal?
Udfyld nedenstående felter og hør nærmere.

Dit navn

Din forening