Garderkortet

Garderkortet er et fordels- og rabatkort der uddeles til alle værnepligtige ved Livgarden, samt tilbydes til alle medlemmer af De Danske Garderforeninger. Garderkortet blev til ved et samarbejde mellem De Danske Garderforeninger og DenKongeligeLivgarde.com. Begge organisationer er drevet af frivillige, gamle gardere med henblik på at støtte Livgardens tjenestegørende personel.

Garderkortet blev udviklet til det formål, at gøre det mere attraktivt at være medlem af De Danske Garderforeninger. Ved at gøre et medlemskab af De Danske Garderforeninger mere attraktivt fastholdes medlemmer selvsagt lettere, hvilket giver organisationen flere muligheder for at støtte Livgarden.

Garderkortet_logo

De Danske Garderforeninger støtter som anført Livgardens tjenestegørende personel. Her er der både tale om de vagtgående gardere ved kongefamiliens slotte, samt Livgardens udsendte personel i verdens brændpunkter. Ved at støtte Garderkortet, støtter man dermed de danske soldater.

Garderkortet søger lokale, regionale og landsdækkende samarbejdsaftaler. De aktuelle aftaler som indgås med udvalgte samarbejdspartnere, vil give indehavere af Garderkortet rabatter eller fordele ved at handle hos samarbejdspartneren. Ved at indgå et samarbejde med Garderkortet, kan virksomheder herigennem skabe præferencer hos organisationens 11.000 medlemmer.

Som samarbejdspartner afgør man selv, hvilken form for rabat eller fordel der tilbydes kortholderen. Samarbejdspartnere tilbydes et log-in, hvilket kan benyttes til løbende opdatering af rabat/fordel.

Se meget mere på www.garderkortet.dk