Hjælp

Har du problemer med at melde dig ind, eller har du ikke hørt fra din lokale forening? Ring til sekretariatet på tlf.: 33 15 52 04, så hjælper vi dig videre.

Valg af lokalforening

Når du melder dig ind i De Danske Garderforeninger, skal du vælge, hvilken lokale forening du ønsker at være medlem af. Der findes 68 lokalforeninger fordelt rundt i hele landet. Du bestemmer selvfølgelig fuldstændig selv, hvilken forening du vil være medlem af, men af praktiske årsager anbefaler vi, at du vælger den geografisk naturlige lokalforening.

Hvad koster det?

Prisen på et medlemskab af De Danske Garderforeninger afhænger af den enkelte lokalforening. Medlemskontigentet koster mellem 20 og 30 kroner om måneden, og betales én gang årligt. Du vil enten blive påkrævet pr. girokort eller via betalingsservice.

Kan jeg deltage i andre lokalforeningers arrangementer?

Ja. Du kan næsten altid få lov til at deltage i naboforeningen, eller en hvilken som helst andens forenings arrangementer. Så du kan altid møde dine soldaterkammerater på tværs af foreninger.

Skal jeg have en medlemsuniform?

Nej. Mange medlemmer bærer det officielle Garderslips under et jakkesæt. Men det er ikke et krav at møde op i uniformen. Vi lægger vægt på personen – ikke på tøjet.

Koster det noget at deltage i arrangementer?

Ja. Som regel vil du blive opkrævet et mindre beløb for at deltage i din lokalforeningens arrangement.